Thursday, January 26, 2012

Celebrate Chinese New Year For the first time! (PART I)

Assalamualaikum! Gong Xi Fa Chai bloggers! err..dah terlambat erh nk wish? xpe la..asal kan wish kan?? hehe...Didi exited sngt sebab mase CNY Didi berpeluang untuk celebrate dengan BF Didi iaitu LIM CHEE HONG...bukan BOYFRIEND la..BEST FRIEND..hehe..yup..chee hong adalah Best friend Didi dari Didi form 3 sampai la sekarang..kami kenal mase Didi duduk di JB..bukan JUSTIN BIEBER..JOHOR BHARU la..hehe..Didi kenal dngn die apabila cikgu suruh Didi duduk sebelah chee hong dalam kelas.. *maklumlah..Didi budak baru mase tu..masih terpinga-pinga kebingungan mencari teman baharu..

Sejak itulah..Didi dan chee hong menjadi semakin rapat..dan hubungan persahabatan kitorang kekal sampai sekarang walaupun kami berada di dalam satu kelas dan satu sekolah hanya setahun..sebab lepas PMR.. chee hong berpindah ke sekolah lain dan pada hujung tahun 2010 Didi pulak yang berpindah semula ke selangor (tempat tinggal Didi sekarang)..So..kami semakin jauh dan jauh..

23hb JANUARI 2012..iaitu pada hari CNY..akhirnya kami dapat berjumpe setelah 2 tahun tak berjumpa..hehe..sngt exited..Didi bertolak dari rumah Didi menuju ke midvalley dengan hati yg sngt exited dan gementar.. *sebab dh lame x jumpe..
sampai je kat midvalley..Didi tunggu kehadiran chee hong selame 30minit..selepas tu..Didi dapat call dari Chee hong yang mengatakan dia dah ade kat tempat taxi mengambil penumpang sebelah NORTH bersama ayahnya...

ini la LIM CHEE HONG..
Dengan hati yang berdebar-debar ini..Didi segera menuju ke situ....

bersambung..PART II

No comments:

Post a Comment